donderdag 5 januari 2012

DE BESTE WENSEN VOOR 2012!


Allereerst wens ik jullie allemaal het allerbeste voor 2012!

Het is alweer eventjes geleden dat ik geschreven heb. December was een drukke maand en mijn hoofd zat te vol om te schilderen. Nu is het er eindelijk weer van gekomen. Inmiddels heb ik het portret verder bewerkt en geloof dat ik het zo laat. Bijna verprutste ik het met haar oog, die was in een keer uitgewist! Gelukkig heb ik haar een face-lift kunnen geven!





Intussen heb ik een eerste opzet gemaakt voor meneer de uil. Werkelijk het ziet er nog niet uit(moet nog maar zien of het iets wordt). hij ziet er nu heel donker uit maar er komen nog witte en bruine veertjes, althans dat is de bedoeling. De achtergrond is met acryl op gezet, deze droogt snel en dan kun je gelijk aan de slag.


Groetjes Jacqueline

2 opmerkingen:

  1. Jij ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Het meisje is prachtig geworden hoor. En ik vind het superleuk om te zien hoe het schilderij van de uil opgebouwd wordt. Heel leerzaam.
    Fijne avonde,
    groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That girl portrait is so good! Still can't get over it :)
    Owl looks really adorable. I like the blues and greens at the background.

    BeantwoordenVerwijderen