vrijdag 28 oktober 2011

Fotoshoot in Bunderspark Veghel

Morgen wordt een spannende dag voor mij. Ik heb dan een fotoshoot voor mijn website www.jacquelinevancreij.nl.


  Ik ga niet graag op de foto. Als er een foto wordt gemaakt verdwijn ik het liefst zo snel mogelijk naar de achtergrond. Dit zal morgen helaas niet gaan. Er moet een foto gemaakt worden voor de pagina over mezelf. Daar kan ik me dus niet voor verstoppen.


De locatie vind ik wel mooi. We gaan een shoot doen in het Bunderspark hier in Veghel. Je hebt daar nu nog mooie groene weides en een water met een mooi bruggetje. Daar gaan we de shoot houden. Het wordt waarschijnlijk een zonnige herfst dag, dus ook wat dat betreft zou het goed moeten komen.


De shoot wordt gedaan door Kevin van Creij. Hij is oa fotograaf bij Düthler en Hout-Brox.


Het resultaat zien jullie zo snel mogelijk op mijn website.
Groetjes, Jacqueline.

1 opmerking: